Saturday, January 28, 2012




CNY baru ni...aku balik kg.Dah setengah tahun tak balik rasanya.Selalunya mood nak balik kg berkobar kobar.Tapi kali ni mcm 'kurang'sikit.Tak tau kat mana silapnya.Balik pun macam tak balik jer.Tak sempat nak sembang ngan mama & abah.Tak sempat jalan jalan mcm selalu.Tapi sempat le jugak singgah PEKAN RABU...membeli apa yang patut.Hari ni...aku dah ada kat KL semula.
Hari ni juga aku start 'kerja'.Almaklumlah....bila dah bnyk hari cuti...balik kg lagi....'bank'pun dah susut RM.Alhamdulillah rezeki Allah sentiasa ada.Aku sangat sangat berTERIMA KASIH kat sahabat aku yang satu ni.Sentiasa menyokong aku....sentiasa menolong perkenalkan 'produk'aku kat kenkawan dia....dan melalui dia jugalah 'produk'aku makin diketahui orang.
Suami juga bnyk 'berperanan'dalam usaha aku ni.Dia tak kisah perkenalkan produk aku pada kenkawan office.Terima kasih juga untuk suami aku atas susah payah dan sokongan yg diberi selama ini.Kadang2 aku teringat kata org tertentu...'alah....setakat sikit2 tu,baik tak payah,buang masa je'.Tapi pada aku biarlah sikit sikit daripada tak ada langsung.Daripada aku buang masa pada yang tak berfaedah....baik aku buang masa dengan cara ni....boleh gak tambah RM aku.Biarlah,masing masing ada cara dan pendapat sendiri.Apapun aku suka dengan cara aku sekarang.Semoga anda semua tak jemu memberi sokongan dan mendoakan yang terbaik keatas usaha ku ini.
Hmm....esok esok kita sambung lagi.Rasanya dah sampai masa utk tido.Berat mata memandang...berat lagi mataku nak buka.Selamat malam....