Thursday, January 12, 2012

Bosan asyik wat kek ja.....ni wat 'lain'lak :)



Hmm.....dah rasa bosak lak asyik adun tepung kek....buat kek....makan kek.Tapi kalau ada yang buat tempahan tu...aku buat la.Yang jemu ni maksud aku...buat dan makan sendiri.Hari ni nak tukar xtvt plak.Apakata kita makan rojak buah dengan homemade kuah rojak?
Memang sedap homemade kuah rojak ni.Kalau nak wat kuah yong tow foo pun boleh.Tambahkan sedikit air panas...gaul sebati.Kalau nak pedas sikit....tambahkan serbuk cili.Bahan bahan utk isinya diabasuh dan dicelur dlm air panas yg mendidih seketika.Hidangan istimewa bersama keluarga.
Tapi kalau korang nak tau....huh,ponet den nak tunggu kuah rojak ni masak tau.Kena masak lama....berjam jam.....ada lah lebih kurang 3 jam(pasal buat banyak).
Kalau ada sape2 nak cuba...boleh la order ngan aku ya.Tak mahal pun....RM 5 je.Bayangkan la klu nak buat sendiri.....letih!!!!
Hmmm....okey lah dulu.Aku ni bukannya apa...bnyk lagi keja lain nak kena buat lepas ni.Tapi esok2 kalau ada lagi menu2 baru yg jarang aku atau korang buat sendiri....aku update la lagi kat sini.Exspecially yang aku leh jual :)
Okeylah semua....jumpa lagi ya.