Tuesday, December 22, 2009

Salam buat semua.Hmm....rasa semua masihnya dalam mood holiday lg kan.Aku pun tak abih holiday lg ni.Esok pagi2 pas subuh nak gerak ke Melaka.Nak bawa mama,abah,adik n anak2 pg jalan jalan.Ambil angin bandaraya bersejarah.Kalau nak ikutkan aku n family dah puas jalan2 di Melaka.Ye..lah,hubby org sana.Tapi saja je nak bawa mama,abah n adik kesana.
hmm...sambil2 cerita ni,just nak bgtau semua.....untuk menyambut tahun baru aku ada wat promosi tepung kek variasi kek buah n kek coklat lembab.Beli 5 pack.....
percuma 1.Harap semua sudi memberi sokongan.Semoga dengan sokongan anda semua,saya akan terus melangkah kehadapan.Terima Kasih.